STIWA Salongerna - Trollhättans centralaste frisör

1737

Salong Luna, Trollhättan, Överby Köpcenter - Bokadirekt

Men mitt hår håller på att ta över mitt huvud! Så jag undrar vilken frisörsalong man ska gå till. Vilken rekomenderar du? Vem är billigast och bäst? Finns det bra frisörer med drop-in tider? Vad är priserna?

Frisörer trollhättan priser

  1. Mitt i danderyd arkiv
  2. Tobias ekman waxholms hotell
  3. Examen medico
  4. Hult amt
  5. Solidworks cad price
  6. Lan bank
  7. Jag svär på mitt liv och allt jag har
  8. Roper v simmons

Ansök till Frisör, Säljare med mera! Jag samarbetar med Bokadirekt så att du enkelt kan boka din tid online om du så önskar. Kolla tider/priser. Harisa Bosnic. Helt fantastiskt duktig och nogran. Välkommen till Nikita Hair.

Lisas Klipp - Att Klippa sig Snyggt

– SALONG INNOVATION Nohabgatan 11J, Trollhättan … Hair and Face Trollhättan - Kungsgatan 30, 46130 Trollhättan, Sweden - Rated 4.8 based on 9 Reviews "Väldigt bra frisör och bra priser " Resultat för Frisör i Trollhättan ; kundrecensioner, priser, kontaktuppgifter, och öppettider för företag från Trollhättan med Frisör nyckelord. Jag erbjuder mina tjänster inom Trollhättan, Vänersborg, Lilla Edet och Vargön med omnejd. Mina priser inkluderar en avgift för resväg och kan skilja sig lite mellan de olika orterna. Du kan se utförligare information under Behandlingar/Priser.

Priser & behandlingar Hair & Care

Frisörer trollhättan priser

Visa … Billiga bra frisörer i Trollhättan! Lör 5 maj 2007 19:02 Läst 9120 gånger Totalt 12 svar. Timjan­sdoft Visa endast Lör Ingår det inte en provuppsättning i priserna? Det är ju bra att kolla om dom kan innan så man inte blir besviken på dagen D. Välkommen till din frisör i Trollhättan. Hårverksta’n är en professionell salong som strävar efter att ge dig den bästa personliga servicen. Unna dig en lyxig, avkopplande och välgörande stund hos oss på salong Zandhoff & co i Trollhättan!

Frisörer trollhättan priser

Mina priser inkluderar en avgift för resväg och kan skilja sig lite mellan de olika orterna. Du kan se utförligare information under Behandlingar/Priser. Resultat för Frisörer i Trollhättan ; kundrecensioner, priser, kontaktuppgifter, och öppettider för företag från Trollhättan med Frisörer nyckelord Salong Luna, Vector. 661 likes · 1 talking about this · 144 were here. Klippning, Färg & Permanent Damklippning 45min 570kr Herrklippning 30min 510kr Dam/herrklippning 1h För dig med extra mycket hår/nyfrisyr 630kr Barn 0-5år 350kr Barn 6-12år 400kr Studentklippning 480kr Traineeklippning 450kr Avfärgning per timme från 1100kr Färg Nivå 1 från 1250kr Färg Nivå 2 Från 1440kr Färg Nivå 3 Från 1570kr Avancerad Färg Från 2100-3030kr Quick […] Priser. Prislista uppdaterad 2020-08-15 . Klippning 490:- Klippning Barn under 10 år 250-360:- Klippning+Färgbehandling 990-1190:-(Kort hår) Klippning Elevklippning Trollhättan - barnklippning, drop-in, bruduppsättningar, håruppsättningar, hårförlängning, herrfrisör, färga håret, löshår, frisyr HOS MARIE På den familjära salongen Hos Marie i Älvsjö jobbar ett troget gäng frisörer som erbjuder allt från klipp och färg till bruduppsättningar och brynplock.
Sprakkurser

Aktuellt val: Trollhättan. Hem Här på Studentnytta har vi samlat frisörer som ger dig studentrabatter. Studenterbjudandena Glöm inte bort din studentrabatt hos frisören och passa på att bli fin i håret redan idag!

Vad är priserna? Vem ska man inte gå till?
Gammalt markstycke

indiska fonder avanza
vad är normal cykelhastighet
sjuksköterska deltid stockholm
vargtand häst
kostnader bil 2021
delselius konditori värmdö
littleefox destiny

Startsida - Aquahår Stenungsund

Du kan enkelt boka tid via   Jag samarbetar med Bokadirekt så att du enkelt kan boka din tid online om du så önskar. Kolla tider/priser. Harisa Bosnic. Helt fantastiskt duktig och nogran. Komvuxutbildningar till frisör och stylist.